ABT - ĆWICZENIA WZMACNIAJĄCE I KSZTAŁTUJĄCE MIĘŚNIE BRZUCHA, POŚLADKÓW I UDA.

DANCE AEROBIC - PORYWAJACE ZAJĘCIA PRZY TANECZNEJ MUZYCE POLEGAJĄCE NA ŁĄCZENIU ELEMENTÓW FITNESSU I TAŃCA W STYLOWY UKŁAD CHOREOGRAFICZNY.

PILATES - ĆWICZENIA WZMACNIAJĄCO - ROZCIĄGAJĄCE Z ELEMENTAMI FITNESS I JOGI.

POWER GYM - PROGRAM ĆWICZEN ZE SZTANGĄ, KTÓREGO CELEM JEST POPRAWA RZEŹBY CAŁEGO CIAŁA, UTRATA TKANKI TŁUSZCZOWEJ I OGÓLNA POPRAWA WYDOLNOŚCI ORGANIZMU.

SHAPE - STATYCZNE ĆWICZENIA WZMACNIAJĄCE I KSZTALTUJĄCE WSZYSTKIE PARTIE MIĘŚNIOWE Z UŻYCIEM PRZYRZADÓW ; HANTLI , GUM, STEPY.

STEP DANCE - DYNAMICZNE ZAJĘCIA POLEGAJĄCE NA WCHODZENIU NA PLATFORME /STEP/ TRENING POLEGA NA STOPNIOWEJ NAUCE CHOREOGRAFII, KTÓRA DAJE DUŻO RADOŚCI POPRAWIAJĄC PAMIEĆ I KOORDYNACJE RUCHOWĄ. LEKCJA NA KTÓREJ ZGUBICIE MNÓSTWO KALORII - WSPANIAŁA ENERGETYCZNA ZABAWA.

TBC - ZAJĘCIA POLEGAJĄCE NA STOSOWANIU NAPRZEMIENNIE FORM KSZTALTUJĄCYCH I DYNAMICZNYCH, TRENING JEST INTENSYWNY Z DUŻĄ ILOŚCIĄ POWTÓRZEŃ Z UŻYCIEM PRZYRZĄDÓW ; HANTLE, STEPY . GWARANTUJE EFEKTY WYSZCZUPLANIA I WZMOCNIENIA WSZYSTKICH PARTII MIĘŚNIOWYCH.

TRX - TRENING FUNKCJONALNY Z WYKORZYSTANIEM LIN TRX. ĆWICZĄC WYKORZYSTUJESZ OBCIĄŻENIE SWOJEGO CIAŁA, DZIĘKI TEMU BEZPIECZNIE WYKONUJESZ RÓŻNORODNE ĆWICZENIA, KTÓRE WZMACNIAJĄ, UELASTYCZNIAJĄ I POPRAWIAJĄ KONDYCJĘ. ZAPOBIEGASZ URAZOM, DZIĘKI MOŻLIWOŚCI SAMODZIELNEGO WYBORU POZIOMU ZAAWANSOWANIA ORAZ DOSTOSOWUJESZ TRENING DO SWOICH POTRZEB.

JUMPING - ĆWICZENIA WYKONYWANE NA TRAMPOLINACH. WZMACNIAJĄ I KSZTAŁTUJĄ MIĘŚNIE CAŁEGO CIAŁA.

ZUMBA - TANECZNY, ENERGETYCZNY I PROSTY CHOREOGRAFICZNIE TRENING. ZUMBA TO LITRY WYLANEGO POTU I DOBRA ZABAWA.

TRENING INTERWAŁOWY - TO PROGRAM ĆWICZEŃ PRZEZNACZONY DLA OSÓB CHCĄCYCH SZYBKO SPALIĆ TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ ORAZ POPRAWIĆ SWOJA KONDYCJĘ. TRENING TEN DAJE TRZY RAZY LEPSZE EFEKTY W ODCHUDZANIU NIŻ ĆWICZENIA CARDIO, A JEGO WYKONANIE ZAJMUJE DUŻO MNIEJ CZASU.
 
TRENING FUNKCJONALNY - WSZELKIE ĆWICZENIA NAŚLADUJĄCE NATURALNE RUCHY WYKONYWANE NA CO DZIEŃ, DOTYCZĄCE WIĘKSZOŚCI GRUP MIĘŚNIOWYCH I STAWÓW
 
JOGA - GIMNASTYKA POLEGAJĄCA NA ĆWICZENIACH ODDECHOWYCH I PRZYBIERANIU OKREŚLONYCH POZYCJI CIAŁA

STRETCHING - ŚWIADOME ROZCIĄGANIE MIĘŚNI W CELU ZWIĘKSZENIA ICH ELASTYCZNOŚCI, A TAKŻE POPRAWIENIA KONDYCJI STAWÓW I ZAKRESU RUCHU